Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

..... δυστυχως ουτε ο ανιθος εχει τα κοτσια να τα βαλει με τους μεγαλοκαναλαρχες !!!!!

Αντί από του άμβωνας της Αγ.Σοφίας ο Ανιθος να τα βάλει με τον ΑΝΤ1 και το ΜEGA δηλαδή με τους "μεγάλους", με τα "αφεντικά" της tv για τα τούρκικα σίριαλ που έχουν κατακλύσει την ελληνική τηλεόραση,   >>>>>
αρκέστηκε σε μια παραίνεση «Κανένας δεν πρέπει να βλέπει τον ''Σουλεϊμάν τον Μεγαλοπρεπή''!!!! Θα μου πείτε μέχρι εκεί μπορεί ο άνθρωπος. Οκ,  δεν αντιλέγω, απλά έτσι το σχολίασα γιατί δεν ήξερα τι άλλο να κάνω ........... 
Ο Άνθιμος αναφέρθηκε επίσης στην ταινία που ενόχλησε τον κόσμο του Ισλάμ, επισημαίνοντας: «Αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να καταστρέψουν όλο τον κόσμο για μια ταινία. Όχι, αυτή δεν είναι η θρησκεία που θέλω. Αυτή η θρησκεία στην Θράκη προσπαθεί να σπάσει την ενότητα και νομίζω ότι και το Βερολίνο συμμετέχει στη διάσπαση της Θράκης»
Αυτά....
Πηγή news 247

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου