Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

παρκαρε πανω στην στροφη γιατι δεν υπηρχε πινακιδα που να το απαγορευει!


Πάρκαρε πάνω στην στροφή γιατί δεν υπήρχε ταμπέλα που να το απαγορεύει!
Μία ιστορία… καθημερινής ελληνικής τρέλας δημοσίευσε με την παραπάνω φωτογραφία στην προσωπική του σελίδα στο Facebook ο δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη...
Μπουτάρη, Αναστάσιος Τελίδης. Σχολιάζοντας την φωτογραφία ο ίδιος έγραψε: "Λίγο πριν τις 12.00 λοιπόν πήγα να μείνω καραφλός!    >>>>>
Τσιμισκή με Κουσκουρα είχε παρκάρει αυτό το τζιπ "τέρας" και όπως ει ναι λογικό εξαιτίας του μεγέθους του εμπόδιζε την ομαλή διέλευση! Ενας λοιπον ευγενεστατος αστυνομικος πηγε να το γραψει κανοντας το καθηκον του. Τοτε ο κυριος (το λεω για λογους τυπικου) που ηταν μαζι με την οδηγο αρχισε να του φωναζει οτι δεν γραφει πουθενα πανω στη στροφη απαγορευεται! Ο ευγενικος αστυνομικος μιλωντας του στον πληθυντικο του ειπε οτι η παραβαση εγινε και του ζητησε να ηρεμησει... Αυτος αντιθετα αρχισε να του κολλαει και κουνωντας το δαχτυλο (με γυρισμενη την πλατη προς τον πολυ κοσμο) του ειπε "θα σε γαμησω" ελα ομως που και τον ακουσαμε και εγω που ημουν από την μερια του καπo τον ακουσα καλυτερα από ολους! Εκει ο αστυνομικος αποφασισε να τον συλλαβει και ο "μαγκας" αρχισε να τρεχει. Τοτε κατεβηκε η συνοδος-οδηγος και μας ρωτησε γιατι δεν φευγουμε και εγω της ειπα ειμαι μαρτυρας και θα περιμενω να δωσω τα στοιχεια μου...Περιττο να σας πω οτι εσκασα στα γελια οταν μου ειπε προσεχε ειμαι δικαστικος! Την τελευται φορα που καποιος μου ειπε προσεχε ξερεις ποιος ειμαι εγω, βρεθηκε να χανει σε δικαστηριο. Παω για καταθεση περιφανος γιατι τους κάθε ειδους νταβαδες πρεπει η κοινωνια να τους αντιμετωπιζει face to face!".

Πηγή thestival

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου