Γνωστε η αγνωστε καλως ηρθες στο πολιτικοκοινωνικοσατιρικο blog μου. Το παρον επειδη δεν ειναι "ιστολογιο ενημερωσης", δεν μπορει με οποιονδηποτε τροπο να θεωρηθει Μ.Μ.Ε.(μπλιαχ), αρα δεν επηρεαζει την κοινη γνωμη. Ειναι ενας τοπος για να εκφραζω αυστηρα προσωπικες ιδεες και αποψεις και δεν αναρτωνται θεματα που ερχονται σε αντιθεση μ'αυτες ή μου ειναι παντελως αδιαφορα. Τα γεγονοτα παρουσιαζονται “φιλτραρισμενα” και “μονοπλευρα” ετσι οπως εγω τα αντιλαμβανομαι μεσα απο τη δικη μου οπτικη γωνια και σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να θεωρουνται "δεδομενα" ....

(ανεπιθυμητοι οι ηλιθιοι..)

Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

η πολιτικη του ΣΥΡΙΖΑ για τους μεταναστες


Θα νοικιάσουμε κενά διαμερίσματα σε πολυκατοικίες για να μείνουν οι μετανάστες είπε ηαναπληρώτρια υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής Τασία Χριστοδουλοπούλου και διάφορες άλλες μαλακίες. Μήπως κύριε Τσίπρα  είναι καιρός να μαζέψτε τη γιαγιά γιατί έχει
>>>>>>>>>>>>>>>
ξεκουτιάσει εντελώς?? 

Εδώ γίνεται "πόλεμος" στα  Eurogroup για την επιβίωση της Ελλάδας και η γριά τάζει λαγούς με πετραχήλια
Ωραία πολιτική έχει ο ΣΥΡΙΖΑ. Άλλοι πληρώνουν, άλλοι απολαμβάνουν. 
Εγώ πληρώνω, οι μετανάστες έχουν παροχές στο ΕΣΥ. 
Εγώ πληρώνω για να τους νοικιάσουμε σπίτια την στιγμή που πολλοί Έλληνες έμειναν άστεγοι και κοιμούνται στο δρόμο.
Εγώ πληρώνω και  θα ξαναδωθούν συντάξεις στους παλιννοστούντες, σ' αυτούς που ήρθαν στην Ελλάδα χωρίς να έχουν εισφέρουν ούτε ΜΙΑ ΔΡΑΧΜΗ.  Γιατί ρε φίλε, μετράς τις δικές μου εισφορές, προσθέτεις τις μηδενικές δικές τους και το αποτέλεσμα είναι ότι και οι δύο είμαστε ίσοι?
Ρε μήπως έχουμε ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΌ και δεν το έχω καταλάβει??

Και αφού αφήνουμε όλους τους μετανάστες ελεύθερους, και αφού με την πολιτική αυτή θα μας έρθουν άλλοι τόσοι (τζάμπα υγεία, τζάμπα ύπνος, θα βάζουμε και καμιά κατσαρόλα στις πλατείες), ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΡΤΑ να πάνε προς τα βόρεια, να καταλάβουν και οι γερμανολλανδοί τι σημαίνει  "μετανάστης της σημερινής εποχής". Ή θα πληρώνει το κόστος όλη η ΕΕ συναινετικά ή τους ανοίγεις τα σύνορα και άντε στην ευχή.
Είναι καιρός να ξεκινήσει μια νέα μεταναστευτική πολιτική που να βασίζεται στην ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.  Η μετανάστευση δεν είναι πρόβλημα  μόνο της Ελλάδας, της Ιταλίας και της Πορτογαλίας. Είναι προϊόν των πολιτικών των ΗΠΑ και της Ευρώπης και υπ'αυτή την έννοια είναι κοινό και το κόστος. 
Πρέπει να σταματήσει πια  η εξαθλίωση τόσων άμοιρων ανθρώπων, που κυρίως οι ενέργειες των παραπάνω τους έδιωξαν από τις χώρες τους. 
Να τους βοηθήσουμε, αλλά  ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου